Закордонне стажування викладачів кафедри
Викладачі кафедри, доц. Колчигіна А.В. та доц. Ломакін А.О. пройшли закордонне стажування «Inclusion and Internationalization in Higher Education», в рамках проєкту «Зміни педагогічних факультетів та університетів у ХХІ столітті», який реалізує Університет ім. Т.Г. Масарика (м. Брно, Чехія) за підтримки Чеської агенції розвитку.
Викладачі пройшли навчання за програмою з 8 тем, та отримали міжнародний сертифікат підвищення кваліфікації, обсягом 28 годин.
Викладачі та студенти кафедри взяли участь у міжнародній науково-практичній конференції «Сучасні тенденції та концептуальні напрями розвитку інклюзивних практик»
Викладачі та студенти кафедри практичної психології брали участь в організації міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні тенденції та концептуальні напрями розвитку інклюзивних практик», яка проходила 20-21 квітня 2021 року.
В ході заходу викладачі, здобувачі вищої освіти та випускники кафедри практичної психології мали можливість відвідати секційні засідання та лінійки майстер-класів. Під час яких були розглянуті:
− теоретичні підходи до розвитку інклюзивних практик, інноваційні технології та сучасні тенденції розвитку інклюзивних практик;
− особливості психолого-педагогічного супроводу родин, які виховують дітей з особливими потребами;
− особливості корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими потребами;
− досвід діяльності державних закладів та громадських об’єднань щодо реалізації інклюзивних практик;
− психологічні засади актуалізації ресурсності та життєстійкості особистості: концептуалізація та розвиток;
− сучасні арт-технології та арт-педагогіка в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
Виступ на конференції “Психосоматична медицина: наука та практика”
Напередодні Дня психолога відбулася ІІІ науково-практична конференція з міжнародною участю «Психосоматична медицина: наука та практика» в форматі on-line трансляції. (Програма конференції)
Участь у ній взяли фахівці-психіатри, психотерапевти, неврологи, лікарі психологи, імунологи, ревматологи, терапевти, акушер-гінекологи та сімейні лікарі з України та зарубіжжя. Програму конференції було зосереджено на точках дотику психіатрії та внутрішньої медицини; психосоматичному здоров’ї у період пандемії COVID-19, а саме на нових підходах до діагностики та терапії; особливостях постковідного синдрому. Велика частина присвячувалася професійному вигоранню серед медичних працівників у період пандемії.
З результатами власного експериментального дослідження «Варіабельність психічного стану та копінг-стратегій у молоді в умовах пандемії» Ірина Соколова, д.психол.н., професор, завідувач кафедри практичної психології УІПА та Дмитрій Погорєлов, студент 4 курсу групи ДМП-Пс17-2, освітньої програми “Практична психологія”
Пройшла Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Пандемія та психічне здоров’я: психологічна стійкість та ураженість населення, психосоціальні наслідки»
На кафедрі практичної психології пройшла Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Пандемія та психічне здоров’я: психологічна стійкість та ураженість населення, психосоціальні наслідки» (Pandemie und psychische Gesundheit: psychische Stabilität und psychische Verwundbarkeit der Bevölkerung, psychosoziale Folgen). Захід пройшов 17 квітня.
На даній конференції виступили з докладами
− проф. Конрад Решке, Алена Гарбер «Стійкість – аптечка для позитивної емоційності осіб з групи ризику»;
− к.мед.н. В’ячеслав Заворотний «Пандемія та війни»;
− проф. Курт Шляй «Внесок в концепцію і оцінку експериментальної поведінкової терапії з дітьми і підросткамі, дослідження протоколів терапії з використанням змішаних методів в практиці дитячої та підліткової психотерапії»;
− проф, д.психол.н. Ірина Соколова «Психологічне здоров’я людини: сучасні виклики».
Учасники конференції, а серед них було чимало фахівців, освітян з навчальних закладів Германії та України, дійшли висновку, що у наслідок пандемії та інших доленосних подій у сучасному світі (зокрема конфлікту на Сході України), виникла край необхідність у суспільних наукових зусиллях, щоб відновити відношення до ціни життя і психічного здоров’я, як найбільшого надбання людства. Видатні міжнародні науковці у галузі відновлення психічного визначили коло факторів, за допомогою яких можливо запобігти впливу несприятливих наслідків пандемії, зокрема формування стійкості та почуття довіри, чуйного, ставлення до себе й оточуючих, позитивного ставлення до можливостей подолання пандемії. При цьому потрібні додаткові наукові та практико-психологічні зусилля, особливо, у підтримці груп населення, які найбільш уражені і потребують додаткової психологічної підтримка, зокрема дітей та підлітків. Чимало питань, що обговорювались, стосувались сучасних методів відновлення психічного здоров’я, які можуть стати на пригоді не тільки фахівцям, але й усім небайдужім.
Дякуємо всім учасникам за участь!
Запрошуемо взяти участь у онлайн-конференції: «Пандемія та психічне здоров’я: психологічна стійкість та ураженість населення, психосоціальні наслідки»
|
Зустріч наукового гуртка кафедри практичної психології
В онлайн форматі пройшла зустріч наукового гуртка кафедри практичної психології. Тема зустрічі: «Аналіз прикладів наукових досліджень. Розгляд наукових досліджень учасників гуртка».
Лекція “Психосоціальні аспекти COVID-19”
7 квітня 2021 року на кафедрі Практичної психології відбулась онлайн-лекція “Психосоціальні аспекти COVID-19”, на якій було розглянуто питання поширення пандемії COVID-19.
У рамках обговорення лекції та матеріалів презентації, що відображають сучасні наукові дослідження медичних та соціальних наук, завідувач кафедрою практичної психології, д. психол. н., професор Ірина Михайлівна Соколова, довела до здобувачів освіти складність і невідкладність вирішення проблеми, а також проінформувала здобувачів вищої освіти про особливості медико-біологічних та соціально-психологічних наслідків пандемії.
Учасниками заходу була виражена суспільна думка про необхідність дотримання вимог карантину, а також важливість поєднання просвітницьких зусиль усіх небайдужих до суспільного здоров’я для запобігання наслідків поширення пандемії.